wtorek, 8 października 2013

Jesień

Piękna jest w tym roku jesień. Najpierw nastroiła mnie trochę leniwie i trochę melancholijnie i jakoś nie miałam zupełnie nastroju do pisania. Za to wczoraj w parku zachwyciła mnie kolorami i lekkością powietrza. Siedziałam na ławce, przyglądałam się spadającym liściom i przechodzącym z rzadka ludziom i myślałam, że mogłabym tak siedzieć i siedzieć... Łucja jesień zobaczy dopiero za rok, więc chociaż trochę jej opowiadam. To zdecydowanie moja ulubiona pora roku.

   Widget pokazuje, że zostało nam jeszcze tylko 55 dni. Jeszcze chwilka. Jakoś wytrzymam:). Trochę się boję wcześniejszego porodu (młody urodził się prawie miesiąc wcześniej właściwie bez przyczyny i bez konsekwencji, po prostu mu się spieszyło na ten świat), a najbardziej tego, że będę zupełnie nieprzygotowana jak się zacznie. Ale torby do szpitala jeszcze nie pakuję. Za to łóżeczko zostało już zakupione (dziękuję Babci i Dziadkowi) i właśnie czekam na kuriera. Jesteśmy też w trakcie wymieniania samochodu. Nasz stary grat może w zimie zawieść, zamiast nas zawieźć do szpitala. Ale to potwornie trudne, jak ktoś się na tym zupełnie nie zna i nie ma własnego zdania. Pełno życzliwych osób dookoła, każdy zachowuje się jak wyrocznia i każdy mówi coś innego. Już mnie głowa od tego boli. Cały czas jeszcze liczę, że jednak ktoś zrobi to za mnie;).

6 komentarzy:

  1. Piękne imię Łucja!
    Wszystko się poukłada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ktoś oprócz mnie tak myśli:))). Dziadkowie się krzywią zdecydowanie. Aczkolwiek nie protestują. Ale są i tacy, którzy starają się wpłynąć na naszą decyzję w bardzo nieprzyjemny sposób argumentując, że ich subiektywne odczucia są jedynymi słusznymi.

      Usuń
  2. Też bardzo podoba mi się imię Łucja :-)) spodobało mi się po obejrzeniu Opowieści z Narnii :-))
    Jesień to również moja ulubiona pora roku :-) Już nie mogę się doczekać naszego pierwszego jesiennego spaceru :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łucja - jak pięknie! ::) Rad nie słuchaj - działaj intuicyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łucja, to imię też mi się podoba. To ma być wasz wybór a nie dziadków, więc nie przejmujcie się tym.
    Dziękuję za odwiedziny i ja również będę zaglądać.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, nam też by się przydało nowe autko, chociaż stare nie jest złe - tylko trochę małe jak na 4 osoby, wózki, foteliki i inne gadżety. A jesień zaiste piękna jest :) uroczo się spaceruje w taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń