środa, 4 września 2013

Fajnie być mamą

Czasami jest to trochę męczące i trochę stresujące. Czasami czuję się przytłoczona odpowiedzialnością i mam wrażenie, że wszystko robię źle. Czasami chce mi się płakać z bezsilności i zupełnie nie wiem co robić. Ale w gruncie rzeczy fajnie być mamą. Patrzeć jak ten mały człowieczek, jeszcze przed chwilą kawałek mnie, zaczyna być całkiem dużym człowiekiem. Niezależnym, mającym swoje zdanie i swój własny charakterek. I sobie myśleć, że może nie było tak źle, skoro wyrasta z niego zupełnie fajny ktoś.

5 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać mojego "Ktosia" i tego wszystkiego doświadczać :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja w zasadzie to chciala bym byc od poczatku w 1 miesiacu ciazy, chyba za bardzo boje sie tej odpowiedzialnosci nad tym malym "ktosiem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, dopóki jest w brzuszku to się można po prostu cieszyć. A potem nowy świat i koniec życia:). Ale szczerze mówiąc, to tym razem ciąży mam całkiem i zupełnie dość. Chciałabym już przytulić moje maleństwo.

      Usuń
  3. Nie mam porównania czym kończy się takie oczekiwanie ale mam głowę pełną takich banalnych rzeczy jak " o kurcze przecież my ją będziemy musieli wszystkiego nauczyć, dobra, zła, że nie trzeba kłamać itp." to jest misja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jaka :D. Równania różniczkowe przy tym to pikuś.

      Usuń